Menu pod nagłówkowe

wtorek, 30 sierpnia 2011

Owsianka piernikowo-śliwkowa z czekoladą

Połączyłam świeże śliwki z suszonymi, dodałam przyprawę do piernika i obsypałam czekoladą. Zapachniało świętami ahh...

Nigdy nie wiedziałam czym jest przyprawa do piernika. Dzisiaj eureka! Przeczytałam skład na opakowaniu :D. Zatem ta cudowna przyprawa zawiera: CYNAMON (pewnie dlatego tak ubóstwiam pierniki), mąkę pszenną, goździki, kakao, gałkę muszkatałową, imbir i pieprz czarny. Cudownie komponuje ze śliwkami, a oblana czekoladą przypomina jeszcze bardziej ciasteczkowy piernik. Oczywiście musiałam dodać orzechy, żeby było co gryźć. :)



Baza owsiankowa,
2 świeże śliwki,
3 suszone śliwki (zalałam wodą mineralną na noc, żeby spęczniały),
3 orzechy włoskie,
przyprawa piernikowa,
2 kosteczki gorzkiej, wedlowskiej czekolady.


Śliwki bliżej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Durszlak.pl